måndag 21 mars 2011

Efter en vända med världens värsta magsjuka är vi åter på jobb o förskola. Det är alltså Fillemannen som varit sjuk. Först blev han sjuk söndag kväll, kräktes som fan halva natten. Sen var det uppehåll på kräkningarna i 12h innan han kräktes igen. JÄTTEMYCKET. Uppehåll igen i 48h, sen kräktes han IGEN... men NU (peppar, peppar) är han frisk... fast nu kommer väl vattkoppor eller nåt annat skit så man får vara hemma igen... Pust!

Hade kalas igår för Jockisen som fyller 26år imorgon <3. Mycket släkt här o det var så trevligt :).

Sen var det dags för stallet, hoppning på nya kusen Maximus som är såå fin :). Det var så himla kul att hoppa! Åh jag är nog lite kär :). Kul med lite nytt.

Annars så är det väl som vanligt... skulle ha tränat förra veckan men isolerade mig så mina vänner skulle slippa mina magsjukebaciller (dom är så fjantiga o rädda :P). Blev zumba, löpning o lite promenixar. Men annars inte så mycket att hänga i granen.

Zumba imorgon iaf. Ska dra med mig lilleman på promenad någon kväll också tänkte jag. Det är ju lite lättare nu när det är ljust. Det värsta är bara om han är trött.. :) Tänk vilka bekymmer man har dessa dagar ;).

Idag fyller världens bästa Elin år också så vi har varit där o ätit tårta. Felix kan inte säga grattis, men klämde ur sig ett litet "hurra" iaf, sötnosen. Han pratar så mycket nu. Och han gör sig så förstådd, det är sjukt kul. Han har en fått en ny favoritfilm nu när han varit hemma också, "cars". "Eh bitt" säger han (Blixten om ni inte fattade det). Och frågar man vad blixten har för färg svarar han "lööd". Mammas bil är också "lööd". Tänk vad duktig han är ;).

Jag skulle kunna mala på hur mycket som helst om Felix, men jag är så trött så jag MÅSTE sova nu...

Vi hörs snart igen :)

Inga kommentarer: