fredag 12 februari 2010

Freeeedag!

Äntligen fredag o imorgon är det äääääntligen lördag! SOM jag har längtat efter denna dag. ALLA tjejer kommer vara med o vi ska ha sååå kul!!!! AAAAh! Men nu ska jag itne vara övertaggad (HUR LÄTT ÄR DET DÅ???) för då kan det gå illa. Hahaha :)

Idag blir det Tuna Park med Matilda o Sandra. Ska bli myyyys. Kaffekaffekaffe :), det är vad jag kan lägga mina pengar på idag. Haha. Och systemet s å k l a r t :)

Sitter o väntar på att klockan ska bli nio så att Ica ska öppna. Svärmor ska dit o panta burkar (hon gör det varje morgon, rutinmänniska av STÖRSTA slaget, till gatuköket såklart hihi) och då ska hon köpa mjölk till mig!! Har INGEN hemma så jag har inte fått något morgonkaffe än! SKANDAL!!! Jag är inte riktigt vaken än med andra ord.

Nu blir det lite mys innan farmor kommer o snor lillskiten!

Hörs säkert senare!

Puss o hej från en jättegla' tjej :)

1 kommentar:

Tessan sa...

vilken fin blogg du har :)
och länk till min hihi :P